KNGU | Dutch Gymnastics

KNGU | Dutch Gymnastics

KNGU-sporten ontwikkelen naar marktgerichte sportmarketingconcepten, sponsorproposities en commercieel in de markt zetten met als uiteindelijk hoger doel de structurele ledendaling tot stilstand te brengen en om te buigen tot een stijging. Het resultaat: van -5,94% in 2010 naar +0,37% in 2014:

  • ontwikkelen en implementeren nieuwe missie, visie en marketingstrategie
  • vanuit hoger doel, onderscheidende merkwaarden van de sporten en doelgroepkeuze: ontwikkelen en implementeren onderscheidende sportmarketingconcepten en sponsorproposities
  • ontwikkelen en implementeren communicatie- en PR-strategie
  • ontwikkelen sponsorproposities met sportmarketingconcepten en binden van commerciële partners, o.a. nijntje en Kellogg’s
  • doorontwikkelen en organiseren Univé Gym Gala, edities 2010 t/m 2014
  • marketing & communicatie bij WK Turnen 2010 Ahoy Rotterdam

Dagmar werkte van januari 2010 t/ september 2015 in loondienst bij de KNGU als manager marketing & communicatie.

Fotocredits: Dutch Gymnastics – KNGU | Mercis b.v.

Toegepaste diensten